Wij zoeken freelance tekstschrijvers

Wij zoeken freelance tekstschrijvers
29 september 2017 Anke Jansen

Wij zoeken freelance tekstschrijvers met verschillende specialismen die willen meewerken aan toffe projecten voor onze klanten. Ben jij een creatieve tekstschrijver met social-media-skills of ben je goed in schrijven voor B2B én ben je op zoek naar freelance opdrachten? Lees dan snel verder.

Wat zoeken wij precies?

Tekstschrijvers voor B2B
Tekstschrijvers die in staat zijn om waardevolle en aantrekkelijk geschreven content te maken voor uiteenlopende klanten. Weet jij de juiste tone-of-voice te vinden voor klanten zoals Univé, DELA, Rabobank, Brandweer Nederland en Euroma? Als je aantoonbare ervaring hebt in schrijven voor B2B, dan maken we graag kennis met jou.

Tekstschrijvers gespecialiseerd in food
Ben jij een kei in het schrijven van culinaire content? We zoeken schrijvers die beeldend en inspirerend schrijven over food, en aantoonbare ervaring hebben in culinair tekstschrijven. En je weet op een creatieve manier de juiste toon te raken voor B2B.

Tekstschrijvers met socialmedia-skills
Wij zoeken tekstschrijvers die weten hoe content het best verspreid kan worden op online kanalen. Je kennis over de inzet van social media voor bedrijven is up-to-date én je bent iemand die de kwaliteit van content (beeld, tekst, audio, video) naar een hoger niveau kan tillen. Bij The Post noemen we dat Contentmappen.

Wie zijn wij?

The Post is hét bureau voor contentmarketing in Zwolle, met een enthousiast team van 14 medewerkers. Wij helpen merken aan een groot en betrokken publiek door contentmarketing in te zetten. Dat doen we voor veel B2B- en B2C-klanten op strategisch niveau. Onze kracht zit ‘m in de combinatie van strategie én uitvoering. Vanuit een sterke contentmarketingstrategie werken we aan het produceren en distribueren van content voor allerlei bedrijven en organisaties.

Wij zetten contentmarketing in op basis van een praktische methodiek: ‘mediadenken’. We zien namelijk dat de bedrijfswereld en mediabedrijven steeds dichter naar elkaar toe schuiven. Dat onderschrijven voorbeelden als Allerhande en VTwonen. In de basis twee totaal verschillende bedrijven (supermarkt en magazine), maar in uitvoering en branding nagenoeg gelijk (crossmediale merken die waardevolle content delen die relevant is voor het publiek). The Post heeft grote groei-ambities, en daarvoor hebben we, naast onze vaste medewerkers, ambitieuze mensen nodig.

Zullen we kennismaken?

Wil je graag pakkende content schrijven voor onze toffe klanten? Heb je aantoonbare ervaring in de gevraagde skills, kun je foutloos, snel en zelfstandig werken, stel jezelf dan aan ons voor. Stuur je portfolio naar Diederik, via info@thepost.nl.