Webinar door Carlijn: Audience-first approach

Webinar door Carlijn: Audience-first approach
16 maart 2018 The Post

Het Amerikaanse Content Marketing Institute (CMI) publiceerde eind vorige jaar een artikel van Carlijn over de publieksreis: β€œHow to Take an Audience-First Approach to Your Content”. Het artikel belandde op nr.1 van de Top Trending List van het Marketing Solutions Blog. De volgende mijlpaal in de korte geschiedenis van de publieksreis verschijnt nu aan de horizon: een webinar door Carlijn voor een internationaal publiek, gehost door Robert Rose van het CMI. Bij zijn is meemaken!

Wat komt aan bod
Het is het slechtst bewaarde geheim in marketing: je publiek geeft niet om je producten of diensten. Het geeft puur en alleen om zichzelf. Contentmarketeers moeten dus meer dan ooit hun publiek centraal stellen. Je publiek moet de held van je verhaal zijn, niet je merk. Toch kan de druk om je merk en producten te promoten meedogenloos zijn. Daar komt de publieksreis om de hoek kijken, gebaseerd op de reis van een klassieke held. Deze reis kan je helpen die druk te weerstaan door je inhoud in lijn te brengen met de behoeften van je publiek.

Wat je leert
– De 12 stappen van de publieksreis.
– Praktische toepassingen en voorbeelden van de publieksreis
– Hoe je je eigen publieksreis in kaart brengt (met downloadbaar werkblad)

Praktische info
Datum: Woensdag 28 maart 2018
Tijd: 19:00
Duur: 1 uur

Aan de slag met je eigen publieksreis!

MELD JE AAN