Wij denken als showrunners en zien jouw merk als een successtory zonder eind. Samen bouwen we aan een bingewaardig contentuniversum waarbij je publiek reikhalzend uitkijkt naar de volgende content-update. Hoe dat publiek eruitziet? Dat gaan we samen ontdekken, aan de hand van Joseph Campbell’s “The Hero’s Journey”. Hoe die content eruitziet? However you want. Tekst, video, podcasts, design, livestreams – het kan allemaal.

Anton Idema

Aukje Oosterveen

Bart Prins

Dahlia Wongsodihardjo

Diederik Willebrandts

Gerrit Doelman

Heidi Daniëls

Heleen Wagelaar

Janice Schuurman

Jochem Wouda

Kristjan Knigge

Leander Stolk

Linda van Duijvenvoorde

Madelein Hiensch
Vestigingsmanager Amsterdam
Heeft een beter netwerk dan KPN en Vodafone bij elkaar

Mark van Nieuwenhoven

Michiel ten Brink

Romy Brands

Ruben Bets

Thijn Swart
Afstudeerstagiair Online Marketing
Naast online optimaliserende wizard, ook house producer _Thane

Yossip de Jong