Bij Hartje Zwolle: een nieuw horecaconcept

Bij Hartje Zwolle: een nieuw horecaconcept
4 januari 2016 Jiska Rook

THE POST_CASES_beelden_Bij Hartje Zwolle_01

Een probleem zien als een nieuwe kans. Toen de eigenaresse van het Zwolse restaurant Loetje aan de Kade te horen kreeg dat de naam van haar restaurant de uitbreiding van Café Loetje in Amsterdam in de weg zat, besloten de twee partijen samen dat Loetje aan de Kade een naamswijziging moest doorvoeren. Om dit zo goed mogelijk op te pakken, schakelde ze onze hulp in.

Een nieuwe kans
Wij zien deze naamswijziging als een uitgelezen kans om het restaurant opnieuw op de kaart te zetten. Niet alleen met een nieuwe naam, maar ook met een compleet nieuw concept, inclusief nieuwe huisstijl. Dat nieuwe concept heet ‘Bij Hartje Zwolle’, wat staat voor heel veel liefde voor mensen, lekker eten en drinken én voor de stad Zwolle. Dat uit zich onder meer in kleinere gerechtjes waarmee je een eigen lunchproeverijtje kunt samenstellen, ieder seizoen een nieuwe kaart en veel lokale en huisgemaakte producten. De liefde voor eten en drinken moet te proeven en te ervaren zijn.

Teasers van het nieuwe concept
Het concept is een maand voor opening van Bij Hartje Zwolle al stap voor stap uitgerold, om het publiek van Loetje aan de Kade warm te maken voor de transitie. Daar waren een persbericht, persoonlijke video van eigenaresse Jessica, winacties op Facebook, een nieuwe website en signings in het restaurant onderdeel van. Vooral de video was een treffer: binnen 24 uur was deze al ruim 15.000 keer bekeken en vele malen gedeeld.

Meer weten over wat we hebben gedaan voor Bij Hartje Zwolle?
Neem contact met ons op via 038 – 422 3008 of mail ons op info@thepost.nl.