GEZOCHT: Projectmanager contentmarketing

GEZOCHT: Projectmanager contentmarketing
1 mei 2018 Silke Polhuijs

The Post groeit hard en om al onze strategische en creatieve projecten in goede banen te leiden zijn we op zoek naar een steengoede projectmanager. Vind jij het leuk om de spil te zijn in een omgeving van creativiteit en strategie? Loop jij warm voor organiseren, coördineren, plannen en budgetteren? En ben jij goed in het werken op de constante flow van deadlines en financiële kaders met betrekking tot strategische projecten en creatieve contentproducties? Elke dag opnieuw gewapend met een enorme dosis energie? Dan zoeken we jou!

Wat doet een projectmanager?
Als projectmanager ben je de spil tussen de teams strategie & account, creatie & productie en natuurlijk de klanten van The Post. Dankzij jouw inzet lopen de opdrachten lekker vlot door en zijn klanten altijd tevreden. Je zorgt voor de inhoudelijke en praktische afhandeling door planningen te maken, offertes op te stellen en de interne administratie van projecten te organiseren. Je houdt nauwlettend de voortgang, begrotingen en deadlines van projecten in de gaten en signaleert eventuele vertragingen op tijd. Tot slot heb je grote interesse voor contentmarketing en wil je daarover veel leren.

Hoe deze functie wordt ervaren? Onze projectmanager Marloes zegt: “Elke dag staat er een uitdaging voor me klaar om alles goed en op tijd te regelen. Bij The Post is geen dag hetzelfde.”

Over The Post
Bij The Post proberen we dagelijks een waardevolle bijdrage te leveren aan de ontwikkeling van het vakgebied contentmarketing. Daar hebben we onze eigen beproefde methodiek voor ontwikkeld. Voor veel grote B2B- en B2C-klanten realiseren we strategieën en voeren deze ook uit. Onze kracht zit ‘m in die combinatie van strategie en uitvoering. Vanuit een sterke contentmarketingstrategie werken we aan de productie, creatie en distributie van content. Zodat we publiek voor onze klanten kunnen vinden, binden en activeren.

Wij vragen:

  • Minimaal 2 tot 3 jaar werkervaring als projectmanager bij een reclame-, communicatie- of contentmarketingbureau of vergelijkbaar;
  • HBO werk- en denkniveau
  • Opleiding in de richting van media, marketing, communicatie, journalistiek;
  • Aantoonbare ervaring met projectmanagement en klantcontacten;
  • Foutloos Nederlands, goed Engels is een pré;
  • Kennis van/ervaring met het beoordelen van (content)marketinguitingen is een pré;
  • Het toetsen van uitingen aan briefings is een pré;
  • Je bent ambitieus. The Post heeft grote ambities en daar hebben we ambitieuze mensen voor nodig;
  • Je kunt goed in een team werken, en ook zelfstandig.

Wij bieden: 

  • Marktconform salaris en voorwaarden;
  • Ruimte voor persoonlijke ontwikkeling en opleidingsmogelijkheden;
  • Een prettige, informele werksfeer;
  • Een uitdagende werkomgeving in een jong bedrijf dat groeit en nieuwe toepassingen verkent.

We ontvangen uiterlijk 14 mei graag je reactie met korte motivatie en CV naar Yossip de Jong op info@thepost.nl. Gesprekken vinden plaats in de week erna, week 20.