Sanidirect
De badkamer van...
Ongegeneerd binnenkijken in andermans huis: we love it! Dus toen Sanidirect ons vroeg om aan de slag te gaan met het verbeteren van hun inhoudelijke merkbekendheid, wisten we dat dit format niet mocht ontbreken in de middelenmix. Daarom bedachten we een 2.0-versie van de klassieke binnenkijker. In de Badkamer van nemen Sanidirect-klanten ons mee in alle keuzes die ze maakten voor hun droombadkamer én het proces daaromheen. Een enorm succes!
30
klantverhalen
>183.000
paginaweergaven van klantverhalen op de website
gemideld 440
aanvragen van het door ons gerealiseerde magazine per week
30%
meer gebruikers voor de budgetplanner t.o.v. vorig jaar
Strategie
In het format gebruiken we professionele fotografie om de klant, de badkamer en de meest in het oog springende producten te laten zien. We vertellen het verhaal achter de badkamer, maken een stylistische video om de badkamer in videovorm krachtig over te laten komen en maken gebruik van 360 graden fotografie waarin men de samenhang van de complete badkamer terugziet. Sinds dit jaar gebruiken we ook de 3D-tool van Sanidirect om het publiek inspiratie te bieden op het gebied van ruimte en indeling.
Sinds we met De Badkamer Van… binnenkijkers bieden, hebben we met deze verhalen al meer dan 183.000 weergaven gerealiseerd. Doorlinks naar de budgetplanner bieden het publiek sinds 2023 ook de mogelijkheid om de opgedane kennis dankzij het inspiratieformat om te zetten in praktische informatie over prijs. En met succes: dit jaar is het aantal mensen wat de budgetplanner gebruikt, gestegen met meer dan 30% ten opzichte van vorig jaar. Ten opzichte van vorig jaar is de conversiewaarde ook nog eens gestegen met ruim 20%.
Daarnaast spelen de afleveringen van De Badkamer Van een belangrijke rol in het vernieuwde Sanidirect Magazine, dat wij dit jaar hebben gelanceerd. Hierin worden de verhalen uitgelicht in een vorm die niet zou misstaan in een echte glossy. Dit spreekt erg aan: waar vorig jaar gemiddeld 220 magazine-aanvragen per week werden gerealiseerd, zijn dat er sinds de livegang van de nieuwe invulling maar liefst 440. Een verdubbeling dus! Het magazine heeft nu ook de hoogste conversie van lead naar order, namelijk ruim 5%.