Carlijn Postma

Carlijn Postma als spreker voor jouw evenement

Zelfs de meest ervaren marketingcommunicatie-professional doet nieuwe inzichten op wanneer Carlijn Postma spreekt over contentmarketing. Ze is niet voor niets uitgeroepen tot Content Marketing Vrouw van het jaar! Met haar scherpe, frisse kijk op het vakgebied, ontwikkelt ze handige instrumenten en methodieken voor contentmarketing. Daarbij laat ze zich graag inspireren door de media.

Zo vertelt Carlijn op energieke wijze over de beproefde methodiek Mediadenken, waarbij ze het publiek naar de eigen organisatie laat kijken alsof het een mediabedrijf is. Of ze neemt de toehoorders mee in een Publieksreis, een instrument dat inzichtelijk maakt met welke content een organisatie publiek vindt, bindt en activeert.

Een presentatie van Carlijn over contentmarketing vormt ter plekke een boeiende ervaring. Maar geeft ook inspiratie die de toehoorders na afloop van een training of seminar direct in de praktijk kunnen brengen.

Aanvragen presentatie

Dit is Carlijn Postma

Naast spreker is Carlijn Postma ondernemer. Als eigenaar van The Post, een full service bureau voor contentmarketing, werkt Carlijn voor bedrijven zoals DELA, de Brandweer, Euroma en Sena.

Daarnaast is Carlijn blogger. Neem eens een kijkje op Frankwatching, Marketing TribuneFrank.news of het internationale vakplatform Content Marketing Institute bij een van haar vele inspirerende blogs. Ook schreef ze drie boeken: ‘Contentmarketing in 60 minuten’ (2014), ik.nl (2011) en Twitter voor beginners, wat in 2010 een ware bestseller was. En, houd de tiplijsten in de gaten… Een vierde boek over de methodiek ‘mediadenken’ is in de maak. In 2014 stond ze op plaats 27 in de lijst van 200 meest invloedrijke personen op gebied van contentmarketing wereldwijd.

In 2017 is ze door vakprofessionals uitgeroepen tot Content Marketing Vrouw van het jaar.