Blog

  • apr062017

    Mediadenken: in 6 stappen je contentmarketingstrategie

    The Post werkt voor de uitvoering van contentmarketing met de beproefde methodiek Mediadenken. Media weten namelijk als geen ander hoe…

    Lees meer
  • apr052017

    ‘Waarde van het merk zit in het publiek’

    “Contentmarketing draait om het regelen van het loyale, betrokken publiek naar jouw platform, waardoor je daarna veel makkelijker wat kunt…

    Lees meer
  • mrt022017

    Vacature: Stage online redactie en contentmarketing

    Stage lopen als online redacteur en contentmarketeer bij The Post? Dan werk je voor afwisselende klanten, schrijf je scherpe teksten, publiceer je content…

    Lees meer
  • feb152017

    The Post lid van Platform Content

    The Post is aangesloten bij Platform Content, een platform voor bureaus, merken en contentpartners die zich bezighouden met contentmarketing, in de…

    Lees meer
  • jan232017

    ‘Contentmarketing is dé rode draad tussen marketing, communicatie en sales’

    Wat ga je in 2017 anders doen op het vlak van contentmarketing? Wat zie jij als de belangrijkste uitdaging? En…

    Lees meer
  • dec102016
    THEPOST_1501_CONTENTBOOM_blauw_EN_400x400

    Contentmapping: verleng de levensduur van je content

    De website van je bedrijf staat er vol mee: content. Van korte nieuwtjes tot blogs, van video’s tot infographics. Je plaatst het online en…

    Lees meer
  • nov212016

    5x publiek, storytelling en content tijdens #SMWRdam

    Publiek, storytelling en content, heel veel content. Deze termen vliegen je om de oren op de tweede dagvan de Social Media…

    Lees meer
  • okt202016

    The Post-collega’s in jury van Grand Prix Content Marketing 2016

    De Grand Prix Content Marketing 2016 staat voor de deur! Vanuit The Post nemen Carlijn Postma en Jiska Rook plaats…

    Lees meer
  • sep232016

    Een groot podium voor Carlijn op het B2B Marketing Event

    Op donderdag 22 september presenteerde Carlijn Postma onze methodiek voor contentmarketing op het B2B Marketing Event van Vakmedianet voor 500…

    Lees meer
  • jul102016

    Zo implementeer je contentmarketing in je organisatie

    Steeds meer bedrijven willen contentmarketing in hun organisatie implementeren. Maar dat blijkt nogal eens lastig te zijn. Contentmarketing is namelijk…

    Lees meer
  • jun032016

    CMFF: Opvoedlessen in contentmarketing

    Het vak contentmarketing is volop in ontwikkeling. Het Content Marketing Fast Forward event op 17 mei gaf een helder overzicht…

    Lees meer
  • feb092016

    Carlijn in De Stentor: Over contentmarketing, mediadenken en de koers van The Post

    In De Stentor van dinsdag 9 februari 2016 een mooi interview met onze Carlijn. In deze rubriek worden drijvende krachten…

    Lees meer
  • okt152015
    Andrew Davis_The Post_Bureau voor contentmarketing_interview

    Interview met schrijver en marketingspreker Andrew Davis

    Televisie en marketing lopen als rode draden door het leven van Andrew Davis. Draden die met elkaar verweven zijn geraakt.…

    Lees meer
  • sep282015

    Contentmarketing: wat kun je als merk leren van de media?

    De media weet als geen ander hoe je publiek kunt binden met content. Die metafoor is dan ook heel handig…

    Lees meer
  • apr092015

    De audience journey – waar storytelling en contentmarketing elkaar ontmoeten

    Contentmarketing wordt vaak gemeten met de ‘customer journey’, maar het gaat eigenlijk om de ‘reis’ die je publiek maakt: de…

    Lees meer
  • apr052015

    Inspirerende video’s – thema: kids!

    Video's kunnen een belangrijke bijdrage leveren aan je contentmarketingstrategie. We delen daarom graag wat contentmarketing video’s met je ter inspiratie.

    Lees meer
  • mrt262015

    De Navraag: Waar komt de naam The Post eigenlijk vandaan?

    Bij The Post horen we wel eens dat onze naam verwarring oproept. Daarom de vraag: 'Waar komt de naam The…

    Lees meer
  • mrt122015

    De marketingcase van… wehkamp.nl

    Voor het Magazine voor Contentmarketing interviewden we Puck Landewe van wehkamp.nl. Wat is hun marketingcase? En kunnen ze meer halen…

    Lees meer
  • feb102015

    In 3 uur kennis opdoen uit 23 kilo boeken over contentmarketing [verslag]

    Succesvolle eerste Content Marketing Fast Forward met kernpunten uit de belangrijkste Amerikaanse contentmarketingboeken. Wij waren erbij en deden verslag.

    Lees meer
  • dec232014
    THEPOST_1501_CONTENTBOOM_blauw_400x400_Bureau voor contentmarketing

    Blog nummer 2 voor Content Marketing Institute

    De tweede blog van Carlijn Postma op Content Marketing Institute zoomt in op onze methode contentmappen. Verleng de levensduur van…

    Lees meer