De audience journey – waar storytelling en contentmarketing elkaar ontmoeten

De audience journey – waar storytelling en contentmarketing elkaar ontmoeten
9 april 2015 Carlijn Postma

Contentmarketing draait om het vinden en binden van je publiek, en daar heb je relevante content voor nodig. Waar veel marketeers contentmarketing meten met de ‘customer journey’, gaat het in contentmarketing eigenlijk om de ‘reis’ die je publiek maakt voor het zich aan je bindt. Oftewel: de audience journey – daar waar contentmarketing en storytelling elkaar ontmoeten.

Lees op Frankwatching een uitgebreid artikel over het inzetten van de audience journey voor je eigen merk. Naast het verschil tussen publiek en doelgroep, komt ook aan bod wat het belang van storytelling binnen contentmarketing is; daar komt de ‘hero’s journey’ om de hoek én ontdek wat het scenario van Frozen te maken heeft met het vinden, binden en activeren van je publiek…

Bekijk het hele artikel op Frankwatching.com.

Comments (0)

Laat een reactie achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

*